Пошуковий запит: (<.>A=Дужа-Задорожна М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Дужа-Задорожна М. П. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’єю у різних типах вищих навчальних закладів Німеччини [Електронний ресурс] / М. П. Дужа-Задорожна // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 4. - С. 171-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_4_35
|
2. |
Дужа-Задорожна М. Поняття "соціальна педагогіка” і "соціальна робота” у контексті професійної підготовки фахівців соціальної сфери в університетах Німеччини [Електронний ресурс] / М. Дужа-Задорожна // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 243-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_26
|
3. |
Дужа-Задорожна М. Посередництво як ефективний соціально-педагогічний метод вирішення сімейних конфліктів у Німеччині [Електронний ресурс] / М. Дужа-Задорожна // Вісник Львівського університету. Серія : Педагогічна. - 2011. - Вип. 27. - С. 163-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2011_27_21
|
4. |
Голуб І. Ю. Роль психологічних особливостей сприймання у формуванні соціокультурної компетенції майбутніх перекладачів [Електронний ресурс] / І. Ю. Голуб, М. П. Дужа-Задорожна // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2016. - Вип. 61. - С. 178-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2016_61_70
|
5. |
Дужа-Задорожна М. П. Особливості перекладу німецької академічної лексики [Електронний ресурс] / М. П. Дужа-Задорожна, В. В. Задорожний // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. - 2017. - Вип. 12. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apftp_2017_12_20
|
6. |
Дужа-Задорожна М. П. Стилістичні особливості мови німецьких патентних описів [Електронний ресурс] / М. П. Дужа-Задорожна, В. В. Задорожний, О. Л. Гасько // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2016. - Вип. 63. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2016_63_27
|
7. |
Дужа-Задорожна М. П. Особливості укладання галузевих словників (на прикладі німецько-українського словника соціальної педагогіки/соціальної роботи) [Електронний ресурс] / М. П. Дужа-Задорожна // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. - 2019. - Вип. 16. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apftp_2019_16_14
|
8. |
Голуб І. Аналіз діяльності соціальних фахівців у Німеччині в контексті їх професійної підготовки до роботи зі сім’єю [Електронний ресурс] / І. Голуб, М. Дужа-Задорожна // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2016. - Вип. 1. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2016_1_13
|
9. |
Дужа-Задорожна М. П. Особливості функціонування німецької фахової соціально-педагогічної лексики у науковій та практичній сфері [Електронний ресурс] / М. П. Дужа-Задорожна, В. В. Задорожний // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологія. - 2020. - Вип. 9. - С. 147-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2020_9_40
|
10. |
Дужа-Задорожна М. П. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з сім’єю в Німеччині: історичний аспект [Електронний ресурс] / М. П. Дужа-Задорожна // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2011. - № 1. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2011_1_8 Досліджено теоретико-методичні засади професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з сім'єю в німецьких ВНЗ. На основі аналізу наукових джерел охарактеризовано особливості надання соціально-педагогічних послуг сім'ї як важливої складової сімейної політики Німеччини. З'ясовано сутність, мету, завдання, принципи, основні види і форми соціально-педагогічної роботи з сім'єю в Німеччині. Висвітлено процес становлення та розвитку німецької соціально-педагогічної освіти в контексті надання допомоги сім'ї. Проаналізовано зміст, організаційну структуру й особливості професійної підготовки соціальних педагогів до сімейно орієнтованої діяльності у різних типах ВНЗ на різних освітньо-кваліфікаційних рівнях. Виокремлено провідні тенденції розвитку сімейно орієнтованої соціально-педагогічної освіти в Німеччині та розроблено рекомендації щодо запровадження прогресивних ідей німецького досвіду професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з сім'єю у ВНЗ України.Проаналізовано особливості професійної підготовки соціальних педагогів до роботи зі сім'єю в системі вищої освіти Німеччини. Виокремлено провідні тенденції розвитку сучасної німецької сімейно орієнтованої соціально-педагогічної освіти. Виявлено можливості творчої реалізації прогресивних ідей німецького досвіду підготовки соціальних педагогів до роботи зі сім'єю в освітньому просторі України.
|